Πως να κάνεις πιο εύκολο το πρωινό σου ξύπνημα

0
674

Από τα παιδικά σου χρόνια, το πρωινό ξύπνημα για να πας στο σχολείο φάνταζε εφιάλτης. Ακόμα και σήμερα νιώθεις πως δεν μπορείς να ανταπεξέλθεις σε πρωινά tasks, ενώ νευριάζεις με όσους δηλώνουν “morning people”. Με κάποια tips που παραθέτουμε στη συνέχεια, θα καταφέρεις να κάνεις τα πρωινά σου λίγο πιο όμορφα και προπαντώς… πιο εύκολα!

Ρύθμισε το βιολογικό σου ρολόι
Ο οργανισμός σου έχει συνηθίσει να κοιμάται με το που ξεπροβάλλει το πρώτο φως του ήλιου. Ακόμα και τις μέρες που δουλεύεις πρωί και αναγκάζεσαι εκ των πραγμάτων να κοιμηθείς νωρίς, η υπερένταση δεν σε αφήνει. Προσπάθησε να ξαπλώνεις όσο πιο νωρίς γίνεται, ακόμα και αν δεν σκοπεύεις να κοιμηθείς. Θυμήσου να έχεις κλειστά τα φώτα.

Απομάκρυνε τις ηλεκτρικές συσκευές
Είναι αλήθεια ότι η ακτινοβολία δυσκολεύει πολύ την όλη διαδικασία. Αν γίνεται, να αφήνεις το κινητό και το laptop σου εκτός της κρεβατοκάμαράς σου. Ακόμα και αν είναι έτσι διαμορφωμένο το σπίτι σου και έχεις μόνο ένα δωμάτιο, απενεργοποίησε τα και κράτησε τα όσο πιο μακριά σου γίνεται. Εξάλλου, αν το ξυπνητήρι σου χτυπήσει και το κινητό σου βρίσκεται μακριά, θα αναγκαστείς να σηκωθείς!

Όχι στο κινητό, ναι στο βιβλίο
Όπως αναφέραμε και νωρίτερα, η ακτινοβολία είναι ο εχθρός του ύπνου. Για να μπορέσεις να κοιμηθείς καλύτερα, αλλά και σε μια φυσιολογική ώρα, κλείσε όλες τις ηλεκτρικές συσκευές λίγες ώρες πριν αποφασίσεις να κοιμηθείς. Με το να σε πάρει ο ύπνος με το Netflix ανοιχτό δεν βοηθάς τον εαυτό σου. Μια-δυο ώρες πριν ξαπλώσεις, διάβασε κανένα βιβλίο. Αυτό και αν σε στείλει για ύπνο άμεσα!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ